Učenci so srečno prispeli v Francijo!  V okviru Erasmus+ projekta, evropski projekt izmenjave dijakov in študentov so učenci naše šole odpotovali na obisk francoske šole v Dijonu. Učenci bodo nastanjeni pri družinah, se spoznavali z njihovo kulturo, zgodovino in vadili tuje jezike ter spoznali življenje sovrstnikov.

Zjutraj smo se srečali v šoli College Gaston Roupnel. Pogostili so nas z zajtrkom. Razdelili so se po skupinah, izpopolnjevali  v angleškem jeziku in družili.

Po kosilu smo si ogledali mesto Dijon.

Čudovito mesto, otroci navdušeni. Po ogledu muzeja Palais des Ducs se prijetno utrujeni vračajo k družinam gostiteljicam. Le kaj jih čaka zvečer?

Tretji dan smo začeli z ekskurzijo. Pokrajina Burgundija je znana po vinu in gorčici. Ob poti smo srečali kilometre vinogradov in vinogradnike, ki že obrezujejo trte. Slišali smo, zakaj je v klet dobro odnesti svečo in videli podzemne prostore.

Dež ni motil naše plesne vaje v mestnem parku niti sestavljanje animacije. V mestu  Beaune smo si ogledali muzej Hospices, bolnišnico iz leta 1443.

4. dan:

Prvo uro smo začeli 8.30. Dopoldne smo preživeli v šoli. Učenci so sodelovali pri šolskih urah in se srečali z njihovim načinom poučevanja.

Po skupinah se veliko pogovarjajo. Izdelujejo skupinske projekte.

Nasmeh na obrazih otrok pove vse.

Popoldne so otroci preživeli pri družinah.

5. dan:

Dopoldne nas je avtobus odpeljal na ogled lepo ohranjenega gradu Bussy-Rabutin. Očaral nas je grad in urejena okolica z  labirintom.

Čas kosila in popoldne smo preživeli v stari vasici Flavigny. Ogledali smo si staro a delujočo tovarnico janeževih bonbonov.

6. dan

V Dijonu smo doživeli jutranji utrip na glavni tržnici. Čas za nakup dijonske gorčice, pain d'epices, makronov, sirov,  spominkov, morda celo polžev, ki so jih nekateri poizkusili med tednom.

Po kosilu smo se odpravili v športno dvorano. Spremljali smo trening slovenskega profesionalnega košarkarja, ki živi tu,  Gregorja Hrovata.

Učenci so z njim opravili intervju.  Na koncu smo se z njim fotografirali. Delil je avtograme.

V šoli so učenci uspešno zaključili projektne naloge.

Popoldne so druženje končali s plesom in pesmijo. Odlično so se odrezali!

Au revoir Dijon, Erasmus ekipa! Se vidimo aprila, ko pridete v Črnuče.