Projekt Dvig digitalnih kompetenc
Samoocena
1.-6. razred:
https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=vmsfq0A&lang=sl
7.-9. razred:
https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=DujuS4g&lang=sl
Vsi učenci imajo
uporabniško ime in geslo
za pisarniške programe
MS Office 365.
Navodilo za prijavo in uporabo Office 365
Gradiva in naloge z računalniških tekmovanj Bober. |
|
Za utrjevanje poštevanke |
|
Sestrelite račune (prevedeno) |
|
Vaje za tipkanje. Prevedeno v slovenščino. |
|
Program za urejanje glasbe. |
|
Spletna stran priljubljenega programa za grafično programiranje. S tem programom lahko razmeroma hitro sprogramirate svojo računalniško igrico. |
|
Učbenik za slikovno programiranje (blockly/python) |
|
Pomagajte pišku rešiti naloge (programiranje blockly) |
|
Zbirka didaktičnih programov za prvo triletje |
|
Programiranje v Python z avtomatskim preverjanjem pravilnosti delovanja programa Thonny - okolje za programiranje v jeziku Python |
|
Razni računalniški učbeniki | Povezave do raznih računalniških učbenikov in projektov za programiranje. |
Zelo zmogljiv odprtokoden in brezplačen program za urejanje slik. Podoben PhotoShop-u. |
|
Zanimiv program za umetniško slikanje in risanje. Plačljiv. |
|
Pomagajte robotku prižgati luči |
Umetna inteligenca:
Treniranje modela za čistejše oceane
Razne lekcije
Računalništvo v 3. razredu | Videovodiči za računalniška srečanja v 3. razredu |
Računalništvo v 4. razredu | Videovodiči za računalniška srečanja v 4. razredu |
Računalništvo v 5. razredu | Videovodiči za računalniška srečanja v 5. razredu |
Urejanje besedil v 6. razredu |
|
LUM – 7. razred |
|
LUM – 8. razred |
|
izdelava animacije - video vodič |
LUM - 9. razred |
Prispevki in materiali za učitelje ali samostojno učenje o računalniškem razmišljanju in reševanju problemov. |
|
Videovodič: Excel | Uvod v Excel (4. in 5. razred) |
Videovodič: Glasba z Youtube v mp3 | Kako prenesem glasbo z Youtube v mp3 datoteko (4. in 5. razred) |
Videovodič: Obrezovanje ozadja slike | Kako sliki odstranimo ozadje v programu GIMP in jo pripravimo za Scratch ali PowerPoint. |
Strokovni prispevki o računalništvu in informacijskem izobraževanju na naši šoli:
Mednarodne konference Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi - VIVID
VIVID 2016: Računalniško opismenjevanje v slovenski OŠ
VIVID 2017: Digitalne kompetence pri likovni umetnosti v OŠ
VIVID 2018: Učenje in utrjevanje poštevanke v OŠ
VIVID 2019:Tehniški dan z urejanjem besedil v šestem razredu
VIVID 2019:Tekmovanje Lego sumobot v podporo učenju robotike
Computer Masti - program računalniškega opismenjevanja
Navodilo za uporabo i-table Hitachi Starboard