Logo_OSMP_200.png

OŠ n.h. Maksa Pečarja

Črnuška cesta 9
SI-1231 Ljubljana-Črnuče
Tel: 01/5896-312
em: osmakspecar@guest.arnes.si

 

kul_sola.jpg

Logo_PZ_prijazna_sola-vrtec_2015-16.jpg

 

Kako nastavim preusmerjanje s šolskega na privatni mail in kako spremenim geslo

Bober in računalništvo

Gradiva in naloge z računalniških tekmovanj Bober.

Hitro računanje na pamet (LEFO)

LEFO - vaje z računanjem

Tux Math

Sestrelite račune (prevedeno)

TuxType - prevedene vsebine

Vaje za tipkanje. Prevedeno v slovenščino.

Poštevanka - mreža

Za utrjevanje poštevanke

Scratch - uradna spletna stran

Spletna stran priljubljenega programa za grafično programiranje. S tem programom lahko razmeroma hitro sprogramirate svojo računalniško igrico.

Predogled Scratch 3

Scratch 1.4 - starejša verzija programa za download

Verzija Scratch-a, kot ga imamo na šolskih računalnikih. Snemite ZIP datoteko in jo razpakirajte na svoj računalnik.

Light-bot

Lučkobot

GIMP

Zelo zmogljiv odprtokoden in brezplačen program za urejanje slik. Podoben PhotoShop-u.

Animation-ish

Program za izdelavo risank/animacij. Plačljiv.

ArtRage

Zanimiv program za umetniško slikanje in risanje. Plačljiv.

Prezi - predstavitve na spletu

Program za predstavitve v spletni obliki. Osnovna prijava je brezplačna, prav tako tudi za izobraževanje. Prijavite se lahko z FB računom.

Vaja 1-2: Deli računalnika

2. lekcija iz gradiva Computer Masti - level 1

Vaja 1-3: Odnos do računalnika

3. lekcija iz gradiva Computer Masti - level 1

Vaja 4-2: Logično razmišljanje

2. lekcija iz gradiva Computer Masti - level 4

Vaja 5-1: Ponovitev nivoja 4

1. lekcija iz gradiva Computer Masti - level 5

Vaja 5-2: Zbiranje podatkov korak za korakom

2. lekcija iz gradiva Computer Masti - level 5

Zvezdica Zaspanka – video vodič
1. del, 2. del

Urejanje besedil v 6. razredu

Fotomontaža

LUM – 7. razred

Žirafonoj – video vodič

LUM – 8. razred

izdelava animacije - video vodič
izdelava filmčka - video vodič

LUM - 9. razred 

Računalništvo - izključeno (unplugged)

Prispevki in materiali za učitelje ali samostojno učenje o računalniškem razmišljanju in reševanju problemov.